Avatar billede rune-boege Nybegynder
02. maj 2007 - 23:44 Der er 1 kommentar

Community Portal

Ja titlen er community portal side. Såsom lunarstorm, arto, og hvad der ellers findes. Men jeg ønsker at starte et nyt, men kun med andres hjælp. Siden skal ikke minde om noget der før er set. Men have den samme funktionalitet som alle de andre. Hvad jeg søger er partnere/php programmører/grafikkere, til at dette kan lade sig gøre. Jeg har i forbindelse med alt dette anskaffet mig en server (lejet). Jeg har personligt ikke selv, de store evner til at kode, eller lave grafik. Men jeg har ressourcerne ville jeg mene, for det kan lade sig gøre.

jeg vil dog lige sige, det skal være frivilligt arbejde, det man skal gå ind til. Det vil og skal være et (opensourceprojekt) ikke ment at kildekoden skal være åben, men sitet skal være gratis at benytte uanset, hvis der er brugeren. Og ligemeget om man kan tjene kassen på det. eller nogensinde kommer til det. Jeg ønsker også at brugerne på dette site skal være med til at forme det (efter man har lavet en beta). Jeg synes at forbrugeren/brugeren bestemmer for lidt nu til dags. Jeg Håber virkelig at der er nogen der vil dette her.

Hvis i mangler info, så bare meld tilbage. Så svarer jeg så hurtigt jeg kan.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
08. maj 2007 - 15:51 #1