Avatar billede oster Nybegynder
02. maj 2007 - 22:17 Der er 1 løsning

SMTP Authentication

Hejsa

Jeg får følgende fejl når jeg sender til visse addresser:

Denne besked er et automatisk svar fra e-mail softwaren (Exim) hos Telia Stofa A/S.
En besked som du sendte kunne ikke afleveres til modtageren(e).

------------------------------------------------------

This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
A message that you sent could not be delivered to all of its recipients.

------------------------------------------------------

Følgende e-mail adresser fejlede (The following address(es) failed):

  xxx@xxx.com
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<xxx@xxx.com>:
    host mail.xxx.com [72.21.33.146]: 550-mx02.stofanet.dk [212.10.10.12] is currently not permitted to relay through
    550-this server. Perhaps you have not logged into the pop/imap server in the
    550-last 30 minutes or do not have SMTP Authentication turned on in your email
    550 client.

Jeg har sat SMTP Authentication on i Outlook express

Hjælp
Avatar billede oster Nybegynder
28. juni 2007 - 19:57 #1
Intet svar...ØV