Avatar billede mf Nybegynder
02. maj 2007 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende info på ps2 memorycard

Knægten har en ps2 med et 8mb MAX memorycard, men lige pludselig er der ikke længere noget på kortet. der var savegames fra 4 forskellige spil så han er lidt ked af det.

Kan der gøres noget eller må han starte forfra?
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
02. maj 2007 - 22:49 #1
Dette har jeg prøvet masser af gange, og der er ikke andet for, end at starte forfra.
Jeg har selv prøvet det, hvor memory carded har været tæt på en magnet eller ligget på nogle spil

Men er ked af at sige det, han bliver desværre nød til at starte forfra
Avatar billede morten_ja Nybegynder
03. maj 2007 - 10:21 #2
Alternativt kunne du også spille alle 4 spil op for ham igen, så er skaden ikke så stor. :D
Avatar billede mf Nybegynder
03. maj 2007 - 18:47 #3
ok så fik jeg da et svar(øv) men jeg så lige at der inde i opsætningen på kortet er et punkt der hedder corrupted data skal det bare slettes?