Avatar billede hotdp Nybegynder
02. maj 2007 - 16:48 Der er 3 kommentarer

Optag stream fra webcam

Hej

Jeg bygger videre på nogle samples som føler med til Red5, bruger den der hedder broadcast.

Kort fortalt kan man se video fra andres webcam, men jeg vil gerne have disse "streams" optaget/gemt på server sidden så de senere kan afspilles, hvordan er dette muligt? (kender ikke så meget til actionscripts) Det skal siges at jeg arbejder med flash 7!

Hvis jeg har forklaret det dårligt må  folk gerne spørge ind til det..
Avatar billede donslund Nybegynder
03. maj 2007 - 11:41 #1
Flash 7, såtror jeg det bliver svært. Igennem Flash 9 har vi leget lidt med video-gæstebog og en Wowza server. Det fungerer ret fint.

Men hvis du har lavet streamen så den kan ses, så må den også kunne gemmes, men måske det kræver dette Wowza eller FlashMediaServer.
Avatar billede hotdp Nybegynder
07. maj 2007 - 12:55 #2
Jeg bruger FlashMediaServer, grunden til flash 7 er at det skal bruges på en Nintendo Wii.
Men altså jeg har billede igennem, det er mere hvad pokker man skal skrive i det "script" på serveren så den gemmer billede/lyd på serveren i en fil? Og ikke bare smider den videre som det eneste?
Avatar billede donslund Nybegynder
07. juni 2010 - 08:09 #3
Luk?