Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 03:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne navn, oprettet ved office installering, fra kommentarer

Da jeg i sin tid installerede Officepakken blev jeg bedt om nogle oplysninger, herunder navn, firma og adresse, og jeg gav et par hat-og-briller svar jeg lige fandt på.

Men nu er det så at jeg er involveret i en del studie gruppe projekter og bruger kommentarfunktionen i Word meget når projekter emailes frem og tilbage med rettelser. I mine kommentarer står der så: "xx (sjovt navn) siger:" ...og så kommentaren.

Jeg vel gerne have mit rigtige navn til at stå der. Jeg samarbejder med personer jeg ikke kender så godt, de er asiater, og spøg og skæmt navnet kan misforstås på flere måder. Jeg har søgt men ikke fundet hvor jeg kan rette navnet.

Måske er det let at løse men det er en hastesag så derfor sætter jeg et højt antal points på.

På forhånd mange tak for en hurtig løsning.
Avatar billede gratis Nybegynder
02. maj 2007 - 05:26 #1
"How to change the company name and user name in Office 2003" http://support.microsoft.com/kb/821550/
Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 11:33 #2
Det er Office XP, gør det en forskel?
Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 11:36 #3
Dvs, i reg cleaning programmet CCleaner hedder det Office XP. I det den tutorial jeg fulgte til CCleaner, stod der i eksemplet Office 2003. Derfor gik jeg ud fra at det er korrekt at min version  hedder Office XP (pro), selvom jeg umiddelbart er usikker på hvilken version og faktisk troede Office 2003 var den nyeste der findes.
Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 11:38 #4
Ahr. - det ER Office XP. Teksten er lidt forvirrende. Skal jeg bruge Office 2003 metoden til Office XP?
Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 11:39 #5
"This step-by-step article describes how to change the name of the company in Office 2003 after setup by modifying the Microsoft Windows registry. This article also explains how to change the user name information."
Avatar billede odajensen Nybegynder
02. maj 2007 - 11:48 #6
Ha ha! Det var jo pærelet! Hvorfor fandt jeg ikke selv ud af det! Smid et svar!

Anne
Avatar billede gratis Nybegynder
02. maj 2007 - 15:49 #7
samler ikke på point, snup dem selv.
Avatar billede odajensen Nybegynder
03. maj 2007 - 02:27 #8
All right, tak, Gratis. Jeg samler nu ellers heller ikke på points.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. maj 2007 - 12:16 #9
Du er velkommen ;)