Avatar billede tdktman Juniormester
01. maj 2007 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forum / dating-site

Hej

Jeg har fået en god idé til en datingsite, som ikke er set før. Dog er jeg totalt på bar bund når det gælder opbygningen af en sådan side osv. Findes der nogle "skabeloner" man kan hente, og bruge gratis?

Håber nogen kan hjælpe

Mange tak
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. maj 2007 - 21:37 #1
Jeg har et til at ligge.. Ganske vist ikke gratis, men du kan fange mig på msn: msn@jtpdevelopment.dk så kan vi snakke om det..
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2007 - 21:39 #2
Kan vi andre følge lidt med?
Avatar billede tdktman Juniormester
01. maj 2007 - 22:01 #3
Super

tak
Avatar billede agermose Nybegynder
02. maj 2007 - 12:09 #4
søg evt. på "dating software" på google og se en hel, hel række meget prof. løsnigner til meget få penge.
Avatar billede rune-boege Nybegynder
02. maj 2007 - 23:21 #5
Er faktisk interesseret i at starte det sammen med dig. har allerede software/scripts købt og server. Men mangler sådan set en at kunne drive det sammen med. Kontakt mig på :

rboege@hotmail.com : msn
jezuz@jezuz.dk : mail
eller ring 60830032