Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 17:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Send/modtag rude

Der er til ale tider når jeg har trykket på Send/modtag (i min Outlook 2003), kommet en rude frem (den hvor der afkrydses når handlingen er udført og derefter lukker igen). Den dukker pludselig ikke længere op.

Jeg vil gerne have det tilbage, så hvor indstiller man det?
Har kigget her der og alle vegne, men kan ikke finde det.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. maj 2007 - 17:29 #1
nede i højre hjørne når den sender og henter - højreklik - vis detaljer
Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 17:33 #2
Den fik jeg ikke??
Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 17:37 #3
Det eneste sted jeg kan højreklikke og få noget frem, er på Outlook ikonet i højre hjørne.
Hvad mener du med "når den sender og henter"?
Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 17:51 #4
no_doubt -> Er du der stadig?

Eller er der måske andre? Der må sidde mindst 100 der ved dette.
Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 19:58 #5
Hmm.., at vente så længe, på så lidt ... :§
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. maj 2007 - 20:45 #6
tryk send og hent, så kommer der et logo i højre hjørne, højreklik på det, vis detalijer
Avatar billede brisant Nybegynder
01. maj 2007 - 21:25 #7
Jeg fatter ikke en dyt af hvad du snakker om.

Når jeg har åbnet Outlook vises der et logo nederst i højre hjørne. Når man højre klikker på det er der ikke noget der hedder Vis detaljer.

Når du skriver 'send og hent' mener du så Send/modtag knappen?
Det lyder for mig som om du vil have at jeg skal klikke på Send/modtag og så højreklikke på det der kortvarigt (imens handlingen foregår) dukker op på statuslinjen (teksten: 'Send/modtag blev udført'). Det kan man sgu das ikke højreklikke på. Ja det kan man godt, men det kommer der da ikke npget frem ved.

Her er et eller andet helt galt ...!
Avatar billede goose Nybegynder
01. maj 2007 - 22:35 #8
Funktioner > Send/modtag > Indstillinger for send/modtag > Vis status

Her kan du fjerne fluebenet hvor der står "Vis ikke denne ......."

/Goose
Avatar billede brisant Nybegynder
02. maj 2007 - 16:21 #9
Tak.
Avatar billede goose Nybegynder
02. maj 2007 - 20:20 #10
Velbekomme.

/Goose