Avatar billede mhj6 Nybegynder
01. maj 2007 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

newbee i suse

Hej.

Jeg har besluttet mig for at prøve suse 10.2, er ellers gammel windåse mand.

Mit spørgsmål er hvordan får jeg mit via vt6421 raid til at køre under suse? Har aldrig prøvet linux før så er helt ny.

Mvh
mhj6
Avatar billede janpo Nybegynder
01. maj 2007 - 21:45 #1
Er det ikke hardware RAID ?
I så fald har styresystemet ikke noget med det at gøre. For SuSE burde det bare se ud som en normal disk.
Avatar billede mhj6 Nybegynder
01. maj 2007 - 21:52 #2
jo det er hardware RAID, men jeg tænker på om det er understyttet i suse eller om der er nogen der ved hvor jeg kan finde en driver henne
Avatar billede mhj6 Nybegynder
14. april 2013 - 10:37 #3
lukket