Avatar billede soerenxd Nybegynder
30. april 2007 - 22:02 Der er 3 kommentarer

Er det her en god pc ?

hej . Vil det her fungere godt ?

Processor http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216462 Intel Core 2 Duo E6600

RAM 1 Gb ddr sdram pc 3200 . ER nogle jer har og vil ikke købe nye.

Bundkort: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=308202 Andre forslag ?

80 gb ata 133 hdd.

400 watts kvalitets PSU`

hvad vil i anbefale af graffikort. Max 1500 kr.

__________________________________________________________________
Virker det ik some en fin løsning ?

Har i andre forslagt . Jeg har hdd og rammene og psu så det skal helst indgå.

Kan det ik trække de nye spil ?

Mvh søren .
Avatar billede fluse Nybegynder
02. maj 2007 - 01:46 #1
Du kan ikke bruge pc3200 ram til en Core 2 duo, dels fordi de er ALT for langsomme og dels fordi Core 2 duo kræver DDR2 hvilket jeg betiviler dine pc3200 er. desværre.

PSU og harddiske ville jeg heller ikke mene var værd at genbruge fordi 400w er for lidt til high end grafikkort og fordi nyere bundkort ikke køre ATA-133 mere men S-ATA hvilket der er flere fordele ved, bla. smallere kabler der ikke ødelægger airflowet. for ikke at nævne at S-ATA selvfølgelig er betydeligt hurtigere.

Så jeg er bange for du er nød til at begrave det gamle hardwere og starte på en frisk.

Fluse
Avatar billede soerenxd Nybegynder
02. maj 2007 - 07:42 #2
Okay tak . Kan det så bedere betale sig at købe ny og er der Ata 133 stik på det bundkort jeg har fundet ?
Avatar billede soerenxd Nybegynder
02. maj 2007 - 07:47 #3
Hvorfor et bundkort vil du anbefale :p