Avatar billede machholdt Nybegynder
30. april 2007 - 17:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor kan jeg uploade et billede som jeg vil vise til andre

Hej eksperter..

Ja som ovenstående. Det er fordi jeg har et billede på min harddisk, som jeg vil linke til i et fora som dette. Men ved ikke hvor jeg uploader det henne så alle folk kan se det?

Nogen forslag?
Avatar billede dior Nybegynder
30. april 2007 - 18:36 #1
Her kan du gøre det:
www.peecee.dk
Hej fra dior
Avatar billede dior Nybegynder
08. maj 2007 - 19:39 #2
Jeg er ikke så meget inde i pointsystemet,men så vidt jeg kan se,er det mig der har fået de 30 point.Hvis det er rigtigt siger jeg mange tak :-)
Hej fra dior.