Avatar billede cruetrue Nybegynder
30. april 2007 - 00:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke resette Belkin-router

I går kom jeg til at lave en ændring i min Wireless G Belkin Router, der medførte, at netværket gik ned. Derfor ville jeg resette routeren og starte forfra. Ifølge manualen skal man holde reset-knappen nede i 10 sekunder, inden den så skulle begynde at blinke - og når den bliver stabil, skulle indstillingerne så være tilbage på standard. Mit problem er bare, at den ikke begynder at blinke. Der sker faktisk ingenting, når jeg holder reset-knappen nede.

Nu kan jeg så ikke komme på nettet, med mindre jeg har et kabel fra mit modem til min computer. Er der noget, jeg kan gøre for at resette routeren?

På forhånd tak,
- Mike
Avatar billede pilfinger Nybegynder
30. april 2007 - 02:29 #1
du kan komme ind og resette den ved at skrive 192.168.2.1 i browseren så komme du ind i en wed config ting hvor du kan gøre det
Avatar billede cruetrue Nybegynder
30. april 2007 - 08:05 #2
Den kan ikke komme ind på webconfigurationen af routeren. Jeg får bare en "Siden kan ikke vises"-meddelelse.
Avatar billede cruetrue Nybegynder
30. april 2007 - 08:31 #3
Det lykkedes endelig at få resettet routeren via reset-knappen. Det handler åbenbart om at ramme den helt rigtigt - ellers virker den ikke ;)