Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
29. april 2007 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Side som Banner.dk ?

Hej.

Mig og 2 venner har tænkt os at starte en side ligesom Banner.dk
Kodningen kan nemt laves, men designet :P

Vi har lidt problemer og fandt så senere ud af at det bare ikke kunne lade sig gøre vi designede det selv :D

Jeg vil give 200 point til den som kan lave et design.

Krav til designet.

1) Grund farven skal være Grøn
2) Menuen skal enten være til Venstre eller som sådan en der er vandret
3) Siden skal være mindst 800 bred
4) Der skal være plads til et banner på siden (Altså en reklame)

Ellers har i frit slag.

Jeg vil gerne give jer nogle Gratis Visninger oven i de 200 points hvis det er!
Avatar billede lund_dk Praktikant
30. april 2007 - 08:39 #1
Et site som www.banner.dk er der mange forskellige udgaver, som i sidste ende er fuldstændig det samme.

Hvis i laver et site ligesom banner.dk eller de andres ligende sites, tror jeg ikke i kan forvente den store success.

I stedet skal i ud og tænke i nye baner. Give ekstra fordele eller på anden måde skille jer ud fra de øvrige sites, så man vælger Jer og ikke banner.dk

Ang designet, så kan jeg hjælpe.. dog ikke for point og gratis bannervisninger.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
30. april 2007 - 11:05 #2
damn banner.dk er grimt.. det vi kalder for en frisør finn
Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
30. april 2007 - 15:23 #3
lund_dk => Det skulle være gratis, og hvad der kommer af ekstra ting finder man jo ud af ;)
gnuhest => Helt enig ;)
Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
05. maj 2007 - 12:02 #4
Ingen som er interresserede  ?? :/
Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
14. maj 2007 - 17:12 #5
Closing =)