Avatar billede url! Nybegynder
31. maj 2001 - 17:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

LITEON 12X10X32

hej mit spørgsmål lyder på... hvorfor brænder den så dårligt jeg tager cirka 10 minutter om at brænde en cd (det tog 7 minutter første gang jeg smed den i) jeg kan næppe tro den er slidt da den max har brændt 100 cder håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2001 - 18:21 #1
slitage burde ikke have noget sige med hensyn til hastighed - uden at kende noget til dig så... kan det tænkes at du er kommet til at sætte den til at brænde med en mindre hastighed?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 18:28 #2
bruger du de samme medier? husk på at der er forskel på kvaliteten af brændbare cd\'ere.
Avatar billede url! Nybegynder
31. maj 2001 - 19:28 #3
den er sat til den samme hastighed 12X og cderne er godkendt ti´l 16X
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 22:18 #4
Ok, din Liteon brænder har burnproof. Kan det tænkes at du har for mange kraftige ting som programmer, spil o.s.v. åbne mens du brænder, så den hele tiden skal holde pauser??

Burnproof stopper jo processen (midlertidligt) hvis cachen løber tør for data.
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 22:27 #5
100 cder! Tak skal du have. 65000 MB / 65 GB!! Det var da hurtigt du fik brændt så mange!
Avatar billede url! Nybegynder
01. juni 2001 - 05:48 #6
nej jeg kan ikke engang køre winamp (kunne jeg sagtens før....
ps. 100 cder er da ikke meget på 2 månneder jeg skal jo huske at tage backup af mine skoleopgaver :)
Avatar billede scb Praktikant
01. juni 2001 - 08:18 #7
Hvor mange MB er der på de CD\'er du brænder, en ½ fyldt CD er hurtiger brændt end en helt fyldt !
-SCB
Avatar billede url! Nybegynder
01. juni 2001 - 11:02 #8
nååå så det mener du aliigevel!!! nej vi snakker fuld valuta for pengene cderne helte fyld  ud
Avatar billede bam-bam Nybegynder
01. juni 2001 - 22:44 #9
Hvilket brænderprog. bruger du?
Avatar billede msmows Nybegynder
01. juni 2001 - 22:47 #10
Hvad med din hd, er den godt rodet, defragmenter den.
Avatar billede url! Nybegynder
01. juni 2001 - 22:58 #11
jeg bruger ahead nero og jeg har lige formateret der burde den sq blive defraget ikke??? prøver alligevel
Avatar billede grandmaster Nybegynder
24. juli 2001 - 11:39 #12
Er det musik eller data? Er det musik, sætter den automatisk hastigheden ned, for at optimere lydkvaliteten.
Avatar billede snifferdog Nybegynder
30. juli 2001 - 23:57 #13
Jeg har samme problem. Den første gang ville den godt brænde med 12x, men nu vil den ikke brænde med mere end 8x eller 4x, sådan en gang billig lort. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

-SnifferDog
Avatar billede msmows Nybegynder
31. juli 2001 - 00:01 #14
Formatering og nyinstallation er ikke ensbetydende med en defragmentering, tværtimod så trænger den virkelig til at blive defragmenteret.
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2001 - 22:46 #15
mange gange skyldes det også mediet man vil brænde på... fx vil min kun brænde med 2x på de gamle RW\'er jeg har...
Avatar billede url! Nybegynder
10. august 2001 - 10:34 #16
jeg har fået mit til at virke efter jeg smed winXP ind det styrer