Avatar billede sse1 Nybegynder
28. april 2007 - 23:09 Der er 5 kommentarer

Freelancer søges - 7000 kr. i løn

Hej

Jeg søger en freelancer til at løse en opgave i php/mysql.
Design i html/css er lavet.

Deadline er d. 20. maj.

Din løn for opgaven vil være 7.000 kr.

Hvis du er interesseret, og har erfaringen og overblikket til at påtage dig opgaven, så send en mail til mig på sebsei@gmail.com, hvor du skriver lidt om dig selv og dine referencer.
Avatar billede leif Seniormester
28. april 2007 - 23:29 #1
Om vi har erfaringen er jo ikke til at sige da vi ikke aner hvad opgaven går ud på !
Avatar billede bauerdata Nybegynder
29. april 2007 - 02:22 #2
lars@bauerdata.dk
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
29. april 2007 - 03:22 #3
hoppendehoppebold@gmail.com

Igen, jeg har min erfaring inden for visse områder - Så du kan evt. skrive hvad det er du skal have lavet, også kan jeg se om det er noget jeg kan ordne :)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
29. april 2007 - 22:04 #4
mh@fmground.dk skyd løs;)
Avatar billede lesp Nybegynder
01. maj 2007 - 18:32 #5
Jeg er MEGET interesseret. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk så kan du fortælle lidt mere om projektet