Avatar billede palito Nybegynder
28. april 2007 - 14:33 Der er 4 kommentarer

Fra computer til mobil

Hvordan modtager jeg data på min mobil fra min  computer?

Der er tale om en nokia 6111
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2007 - 14:58 #1
Avatar billede palito Nybegynder
28. april 2007 - 15:10 #2
Jamen skal dataen lagres på mobilen eller på en memorycard? Og hvis jeg har bluetooth i min computer, hvordan får jeg så fat i min mobiltelefon?
Avatar billede tronic1 Nybegynder
28. april 2007 - 20:37 #3
Tag og "glem" det.
Med den lille mængde ram der er på 6111-modellen så ville jeg slet ikke begynde at rodde med det.
Den 6111 jeg lige har haft tog jeg og sendte billeder til en anden mobil med og så smed jeg billeder ind på pc'en derfra.

6111 har nemlig kun den indbyggede memory og ikke noget ekstra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2007 - 20:39 #4
tronic1 det er ikke en løsning - læs hbvad han spørger om