Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man bevæge musen med hånden-Eller er jeg lidt skør?

Hej.
Jeg vil gerne lave et program (eller mere en test), som går ud på at bevæge en rød bold med hånden.
Kan man via et Usb-stik lave en sensorer, som opfanger fx. et metal stykke, som man har i hånden og på den måde få bolden til at flytte sig?

Jeg ved det lydder dumt, men jeg vil gerne vide om det er totalt urealistisk...
Avatar billede martin_moth Mester
28. april 2007 - 12:18 #1
forklar lige nærmere.

Den røde bold - er den på skærmen eller på gulvet osv.
Avatar billede obz-baune Nybegynder
28. april 2007 - 12:19 #2
Det er lavet.

Læs om det her:
http://bf.geeksnet.org/index.php?page=news&id=3271

Det kan du i princippet godt bruge med hånden, og så kan su jo selv lave programmet med en rød bold frem på view i et spil.
Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 19:20 #3
Jeg forklarer (du får point obz...)

Altså.
Et Usb stik, hvor man lægger noget ned, så den kan fange bevægelser,som man laver med hånden og få en rød bold til at bevæge sig...