Avatar billede propaganda Nybegynder
31. maj 2001 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Færdig database, og så lige en vedhæftet annonce :-)

Jeg er ved at lave en søgemaskine alá google hvor jeg er stødt ind i et problem: at få folk til at tilmelde sig. Jeg har for tiden ca 500-600 sider i en accesdatabase. Så vil jeg høre om der er mulighed for at få fat i en database med med en hel masse hjemmesider med tittel, url, søgeord, beskrivelse og en dato for oprettelse. Gerne et par hundrede tusinde.

/propaganda
www.lazzo.dk

ps: er der nogen der er interesserede i at købe domænet FreeAsp.dk? Jeg har pga et andet projekt droppet idéen med at lave noget lignende builder bare kun med asp.
Avatar billede horus Nybegynder
01. juni 2001 - 08:00 #1
Øhhh, jeg har kigget på siden - måske er jeg ikke så kvik - men hvordan tilmelder man en side til søgemaskinen ? Hvis det er det du gerne vil have folk gør, så bør det vel stå klart og tydeligt... :-)

Mvh.

Horus
www.HuskDet.Nu - Så glemmer du aldrig...
Avatar billede propaganda Nybegynder
01. juni 2001 - 10:57 #2
Ups.. Glemte at skrive adressen: http://www.lazzo.dk/jupe
Avatar billede kayb Nybegynder
24. august 2001 - 02:42 #3
Hvad med at lukke spørgsmålet, siden
http://www.lazzo.dk/jupe findes jo ikke mere.