Avatar billede kimharremoes Nybegynder
27. april 2007 - 23:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

sort skærm ved bestemt spil

Min datter har lige købt et nyt heste spil
og har installeret det på vores computer uden problemer, nu er problemet bare at når hun forsøger at åbne spillet, så bliver skærmen sort med et timeglas på, herefter står computeren og arbejder et par minutter, så forsvinder timeglaset,men skærmen er stadig sort og man skal genstarte computeren for at komme videre, hvad er problemet og hvad skal vi gøre ? Vi kan godt downloade og spille andre spil.
Avatar billede suzyam Nybegynder
28. april 2007 - 20:13 #1
er du sikker på der er kræfter nok på din pc til at afvikle spillet. grafik>ram>cpu.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
30. april 2007 - 18:45 #2
Der er ikke problemer med andre spil
Avatar billede suzyam Nybegynder
30. april 2007 - 20:30 #3
Der kan være kæmpestor forskel på et spil du downloader, og for den sag skyld på spil generelt. Kig på indpakningen, der står sikkert hvad der kræves af div. kræfter for at kører spillet. Er du i tvivl om hvad du selv har , så højreklik på denne computer, og vælg egenskaber.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
30. april 2007 - 23:52 #4
Det er ikke et downloaded spil, det er et købe spil og jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være mere krævende end de andre spil.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
01. maj 2007 - 08:49 #5
Måske kører du med en opløsning som spillene ikke kan klare og derfor sort skærm?
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
01. maj 2007 - 10:38 #6
Det er kun et bestemt spil der driller
Avatar billede suzyam Nybegynder
01. maj 2007 - 11:35 #7
Kære kimharremoes. Virker som om du er fuldstændig paralyseret over at din pc kan kører andre spil. Det er TOTAL underordnet, der findes 10.000 vis af spil, der følger sågar nogle med Windows. Afinstall omtalte spil, og geninstall det. Lad derefter CD'en (DVD'en ) ligge i når du prøver at kører spillet.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
01. maj 2007 - 12:37 #8
Kære suzyam jeg har selvfølgelig prøvet at afinstallere og geninstallere det omtalte spil og CD´en ligger ligeledes i computeren når jeg forsøger at kører spillet, skærmopløsningen er 1280 x 800
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
01. maj 2007 - 13:15 #9
En test er at sætte din skærmopløsning en smule ned før du starter det omtalte spil. Af erfaring ved jeg at der er nogle spil hvor skærmens opløsning SKAL være noget bestemt før man kan starte det. Prøv engang at sætte din skærmopløsning ned til 800*600 og så start spillet.
Avatar billede c-lectic-a Nybegynder
13. juli 2007 - 17:51 #10
Hvis det er Horsez du refererer til så kører spillet aller bedst i 800*600... Men håber du har fået løst dit problem..
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
18. august 2010 - 09:47 #11
Lukket.