Avatar billede vix-mix Nybegynder
26. april 2007 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mysql fejl øh?

hej eksperter.

jeg modtager denne fejl Column count doesn't match value count at row 1

jeg den siger det når jeg laver en insert to..

ved i hvad det er?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. april 2007 - 16:57 #1
Det er hvis antallet ikke passer.

Rigtig:
INSERT INTO tbl (fornavn, efternavn) VALUES ('Ole', 'Rasmussen')

Forkert:
INSERT INTO tbl (fornavn) VALUES ('Ole', 'Rasmussen')

Du kan prøve at skrive din SQL sætning her, hvis du ikke selv kan spotte fejlen nu.
Avatar billede vix-mix Nybegynder
26. april 2007 - 17:02 #2
ah ja, der manglede en ',' kunne bare ikke se den hehe. mange tak for hjælp, smider du et svar?

Hvis du har lyst så sæger jeg også hjælp her http://www.eksperten.dk/spm/775141 .. håber på der er en der kan hjælpe.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. april 2007 - 17:09 #3
Det var så lidt.
Avatar billede vix-mix Nybegynder
26. april 2007 - 17:12 #4
igen tak for hjælpen.

-lukket-