Avatar billede rahbek85 Nybegynder
26. april 2007 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Rainlendar på dansk

Hej Eksperter!

Jeg har netop installeret kalenderprogrammet Rainlendar på min computer og har ligeledes installeret den danske patch, som også kan findes under "download" på Rainlendars hjemmeside. Men jeg kan ikke få programmet til at blive dansk.
Hvad kan der været galt?

Vh, Jesper Rahbek
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. april 2007 - 16:32 #1
Højreklik på Rainlendar > Settings,
der er så et felt hvor du skal vælge "Danish".
Avatar billede rahbek85 Nybegynder
26. april 2007 - 16:55 #2
Det har jeg sjovt nok gjort... Uden resultat. Det eneste, der bliver dansk er, når man klikker på dato-symbolet på proceslinjen. Selve kalenderen (dage og måned) er stadig engelsk.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. april 2007 - 17:40 #3
I de ældre versioner var der både en tekst, og grafik sprogpakke, ved ikke om det er mere, undersøger lige..
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. april 2007 - 17:41 #4
Det er der, nederst på denne side:
http://www.rainlendar.net/cms/index.php?option=com_rny_localization&Itemid=34

Der står "Download: Shadow4.r2skin-addon"

hent, og installer den. Højreklik derefter på rainlendar og tryk opdater.
Avatar billede rahbek85 Nybegynder
26. april 2007 - 17:54 #5
Så er pakken hentet og pakket ud.. Men hvad så? Hvordan får man det til at være en del af programmet?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. april 2007 - 17:58 #6
Du skal ikke pakke den ud, blot dobbeltklikke på den. Hvis du har Rainlendar 2 som er den nyeste udgave, så installeres den blot ved dobbeltklik.
Derefter bare klik opdater som beskrevet.