Avatar billede agm Nybegynder
26. april 2007 - 13:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsættelse af data i dB

Det går fint når jeg skal sætte data ind fra 1 formular felt..
Men ved flere felter får jeg fejl..

Hvordan omskriver jeg denne til at kunne klare flere felter:

strSQL = "Insert into week (week) values('" & Request.Form("week") & "')"
Avatar billede compilos Nybegynder
26. april 2007 - 13:56 #1
strSQL = "Insert into week (week, day) values
('" & Request.Form("week") & "', '" & Request.Form("day") & "')"

Burde det ikke virke
Avatar billede agm Nybegynder
26. april 2007 - 14:02 #2
Har prøvet men siden vil så ikke vises..
Får:
HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
Avatar billede fennec Nybegynder
26. april 2007 - 14:13 #3
Funktione >> Internetinstillinger >> advanceret >> fjerne afkrydsning "Vis meddelse om uskadelige HTTP fejl"
Så får du den rigtige ASP fejl.
Avatar billede fennec Nybegynder
26. april 2007 - 14:14 #4
Vis os også lige den SQL sætning du har lavet til at indsætte med. Der kan være mange grunde til at den ikke virker.
Avatar billede agm Nybegynder
26. april 2007 - 14:24 #5
Virker nu... det var pga. et felt i dB stad som "tal".. og dette tillader ikke nul værdi.. åbenbart!!
Avatar billede agm Nybegynder
27. april 2007 - 13:40 #6
Lukker