Avatar billede renard Nybegynder
26. april 2007 - 01:35 Der er 1 løsning

Control i usercontrol giver problemer ved postback

Hej, jeg har en drop down list i en usercontrol. Usercontrolen vises på en side, og DDL der fyldes med et dataset.
Jeg har et problem med postback og at få det rigtige selected value ud. Hvis jeg kun fylder DDL første gang siden vises (!Page.IsPostBack), så kan jeg få den rigtige value ud på det valgte i DDL, når jeg klikker videre til næste side. Men indholdet af DDL afhænger af nogle andre valg på siden, så jeg skal også fylde DDL ved postback = true…og når jeg ikke kun fylder DDL første gang siden vises, så er det altid første value i DDL der sættes til selectedvalue; som om DDL fyldes igen, før der tjekkes for selectedvalue. Tror umiddelbart at det er noget med usercontrol, men ved ikke helt hvad...
Avatar billede renard Nybegynder
26. april 2007 - 08:44 #1
Ups, postet det forkerte sted. Tager det over til asp.net :)