Avatar billede klumpen Nybegynder
31. maj 2001 - 15:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kno

En af mine venner har et projekt og han fik af sin lærer at vide at han skulle finde ud af hvad \"kno\" var. Jeg ved ikke hvad det er men det skulle sidde i en PC. Om det var hardware eller software ved jeg ikke. Og muligheden for at det var en fælde er der også, altså at det slet ikke findes.

Jeg har aldrig selv hørt ordet før og derfor kunne jeg ikke svare ham men jeg ville lige høre om der var nogen herinde der vidste det.

På forhånd tak
Avatar billede kapla Nybegynder
31. maj 2001 - 15:22 #1
Kabinet
Kabinettet skal være kraftigt og solidt. Du kan teste kabinettet ved at banke på det med en kno. Det må ikke give en hul lyd fra sig.

Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 15:24 #2
Det er nok en joke ;o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 15:25 #3
www.whatis.com aner ikke hvad \'kno\' er for en tingest så sandsynligheden for at det er en fælde er ret stor.
det nærmeste jeg kan komme det er på denne site:
http://www.knotech.com/
Avatar billede nomiz Nybegynder
31. maj 2001 - 15:25 #4
Det må være en joke
Avatar billede nomiz Nybegynder
31. maj 2001 - 15:25 #5
nåh
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
31. maj 2001 - 15:26 #6
ROFL
Avatar billede kapla Nybegynder
31. maj 2001 - 15:33 #7
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 15:35 #8
Det kunne osse være KODOMO NO OMOCHA
http://www.kerris.com/anime/kodocha/
:)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 16:50 #9
takker for points :)
Avatar billede klumpen Nybegynder
31. maj 2001 - 16:57 #10
np du forsøgte da :)