Avatar billede amx_dk Nybegynder
25. april 2007 - 20:19 Der er 4 kommentarer

skift mellem to skærme

Jeg har 2 skærme, min pc skærm og mit fjernsyn. Begge er forbundet til min computer og virker. Jeg kan sætte dem op sådan at jeg kan kører musen fra den ene til den anden. meeeen, jeg kunne godt tænke mig bare at kunne vise det helt samme på begge skærme. Hvordan gør man det? er der evt. en genvejs tast der hvor man kan skifte mellem de to skærme?
Avatar billede venturer Nybegynder
25. april 2007 - 21:07 #1
Kører du Windows og i så fald hvilken version?
Hvilket grafikkort har du i?

Almindeligvis er det en funktion der hedder "kloning" du skal lede efter. "Clone my desktop" eller noget i den retning.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2007 - 21:11 #2
Nu skriver du ikke noget om hvilket skærmkort du har, det er dog heller ikke sikkert at det er nødvendigt.

Jeg har Nvidia GeForze 6700 XL skærmkort , og med dette følger et ControlPanel program hvor jeg kan indstille mit skærmkort med

Et lignende findes sikker også til dit, har du det ikke så prøv at se på deres hjemmeside.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
25. april 2007 - 23:14 #3
jeg kører xp pro, på en dell precision. med ATI FireGL V3400 grafikkort
Avatar billede Beach Mester
25. april 2007 - 23:41 #4
Clone Display Mode
When two displays are connected and only one display is enabled, you can
clone (copy the image of) your Primary display onto a Secondary display
on the fly, without rebooting.
Note: Before you can clone the Primary display, only one display
can be enabled through the Windows® Display Properties dialog,
under Settings. This one display will automatically become the
Primary display by default. For more information, consult your
Windows® documentation. A second display must be connected,
however, it cannot be enabled through this same dialog.
To clone your Primary monitor
1 Click the buttons on the ATI Displays tab to clone the Primary
Monitor:
• The ATI Displays tab shows you that only one display is enabled,
which is the Primary Display. Clicking the red enable/disable button
for the Secondary display enables it and also creates a clone
image of the Primary display onto the Secondary display. The
Primary display will show the primary button recessed, and
the clone display will show the clone button recessed.
2 Click OK or Apply to save the changes.

Se Evt. her--->
http://www2.ati.com/manuals/FireGL_V3300_V3400_V5200_CP_UG.pdf
<---Side 20

//Beach