Avatar billede felixcat Nybegynder
24. april 2007 - 17:20 Der er 1 løsning

Serverobjekt fejl 'ASP 0177 : 800401f3'

Hej
jeg får følgende fejl og kan ikke finde ud af hvad der er galt

Serverobjekt fejl 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject blev ikke udført

Ugyldig klassestreng
og i linien der giver fejl har jeg

Set Locales = Server.CreateObject("Scripting.Dictionary")

nogen der kan hjælpe
Avatar billede felixcat Nybegynder
25. april 2007 - 19:02 #1
Ja det er billige point jeg får men efter lang tids søgen (7 - 8 timer) på google fandt jeg endelig en løsning. I registreringsdatabasen skulle jeg give tilladelse til bruger ALLE skulle have læserettigheder til FileSystemObject og Scripting.Dictionary.
Jeg synes jeg har fortjent alle point.

F U C K hvor er jeg træt af ASP. Jeg vil hellere lave det i C# men det understøtter kunden ikke og vil ikke opgradere til .NET.