Avatar billede craliz2 Nybegynder
24. april 2007 - 14:38 Der er 10 kommentarer

Cybercity & World of Warcraft & Zyxel P-660R-D1

Hejsa allesammen, jeg har et problem med World of Warcraft efter jeg har fået oprettet min nye forbindelse via Zyxel modemet/routeren til cybercity. - Når jeg logger ind i WoW tager de for det første en krig og så når jeg kommer ind og løber lidt rundt i nogle af de små byer bliver jeg smidt af. Jeg kan ikke tale med nogen overhovedet og jeg kan ikke genoplive mit lig.

Jeg har prøvet og forwarede nogle porte på routeren men det hjælper overhovedet ikke.. Da jeg havde min tele2 forbindelse kørte det som smurt.

Jeg har også en Linksys WRT300N Router og den har jeg oprettet en DMZ til min pc via, men det kan jeg ikke gøre på modemmet.. Er der mulighed for at slå firewallen på modemmet fra? Fordi portforwarding virker ikke.

Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Avatar billede craliz2 Nybegynder
24. april 2007 - 19:33 #2
Jeg kan godt finde ud af forwarde porte så det virker men det virker ikke på den der router.. Jeg vil gerne have Zyxel routeren/modemmet til at køre som en slave så det bare er et modem og bare sender trafikken videre!
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2007 - 20:54 #3
Har du følgende opsætning:

Zyxel -> Linksys -> Computer
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2007 - 20:54 #4
Du kan ikke oprette direkte DMZ men du kan jo åbne fra 1 - 65000 så er det stort set en DMZ zone
Avatar billede craliz2 Nybegynder
25. april 2007 - 00:43 #5
Ja den køre Zyxel P660R-D1 -> Linksys WRT300N "Trådløs" -> Klienter
Avatar billede nixon Juniormester
25. april 2007 - 20:50 #6
Lider under samme problem :( .. Har forsøgt at forwarde alle portene,men uden held.

Lytter med på en evt. løsning.
Avatar billede leif Seniormester
25. april 2007 - 21:54 #7
Det kunne lyde som om at jeres routere bliver overbelastet !

Det er nemlig på ingen måde et problem med Porte da jeg kender flere som spiller WoW uden at have åbnet en eneste port !
Avatar billede leif Seniormester
25. april 2007 - 21:59 #8
Jeg havde det problem at hvis jeg sad og arbejde og belastede min forbindelse så mistede min router forbindelsen til CC. Så tænker I hvad jeg har gjort for at løse problemet, simpelt, jeg har ikke CC mere (Fik Hjemmearbejdsplads af hensyn til mit arbejde, som er en TDC forbindelse)
Avatar billede nixon Juniormester
26. april 2007 - 09:04 #9
Ahh..    Har fundet løsningen, så Zyxel kun fungere som bindingsled mellem CC og min router, løsning, er måske så meget sagt, nok mere en fejl fra min side;)

SVAR:
Inde under http://10.0.0.1:2033/LAN_DHCPSetup.html vil du se at dit externe IPnr ikke er 196.168.xxx.xx1 men derimod er 10.0.0.2 "det er den hos mig"

Så skal du bare "som du sikkert allerede har forsøgt" ind under http://10.0.0.1:2033/PortForwarding.html og ændre DEFAULT SERVER til 10.0.0.2
Avatar billede nixon Juniormester
26. april 2007 - 09:06 #10
Husk at fjern de andre "Port Forwarding" opsætninger du har liggende på Zyxel. :D