Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Special uploadsystem(opgave)

Så for søren, her kommer jeg med en kæmpeopgave, som normalt koster massere af penge :-(
Men du er jo så flink og gavmild, så kunne du ikke tænke dig at tjene 323 point og gøre mig en tjeneste??? tak :-)

Jeg har brug for et specialt upload script (mysql)
Man tilføjer flg i formen:

Navn
Navn på sourcekode
Kategori
Emailadresse
password
Beskrivelse af sourcecode
(filen i et upload felt)

Så skal filen samt beskrivelsen blive uploadet!

Det skal så være muligt for brugeren at besøge side.php?noget=nogetandet&&......
Og derfra logge ind med det valgte password! Når han er logget ind, skal han kunne ændre i sin beskrivelse...

Ja, jeg ved godt jeg er......OPTIMIST... Men jeg håber der er nogle derude der forbarmer sig over mig, fordi jeg selv er for dum til at lave sådan noget *S*

Jeg tror ikke selv på det, men det er da et forsøg værd ik:-)
Avatar billede alvion Nybegynder
31. maj 2001 - 15:22 #1
Nej det er faktisk ikke et forsøg værd. Lav det og få hjælp til specifikke problemstillinger istedet. Det lærer du også selv mere af.
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 16:10 #2
Ja, jeg vil jo nødig indrømme det, men du har sq nok ret!!!

Jeg forsøger mig lige lidt!
Men så må i hjælpe mig senere *S*
Avatar billede alvion Nybegynder
31. maj 2001 - 16:28 #3
Selvfølgelig - du siger bare til!!! :-)