Avatar billede decoy Nybegynder
31. maj 2001 - 13:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Download antal

Hvordan får man IE 5.0 til at kunne downloade mere end 2 filer af gangen
Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 13:53 #1
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 14:02 #2
åben regedit og find/ændre følgende:
[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\
CurrentVersion\\Internet Settings]
\"MaxConnectionsPer1_0Server\"=dword:00000010
\"MaxConnectionsPerServer\"=dword:00000010

Det tal der står som dword er det der bestemmer hvor mange filer du kan hente ad gangen. I dette eksempel er det 10 styks.

Avatar billede decoy Nybegynder
31. maj 2001 - 14:40 #3
Jeg har ikke noget der hedder det der i min Registrerings DB

Og til hotpop (hvilken plugin skal jeg hente???)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 14:47 #4
så har du ikke kigget godt nok efter! den ER der!
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings
Avatar billede makse Nybegynder
31. maj 2001 - 15:52 #5
Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 16:48 #6
sorry, men kan ikke finde den patch du skal bruge på det link jeg gav dig.
Kimrosgaards forklaring gør det samme. Brug den.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 16:52 #7
hvis ikke du kan finde stedet i regedit, så gør følgende:

1. Lav en fil på f.eks skrivebordet med efternavnet *.reg
2. Skriv følgende i filen:

REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings]
\"MaxConnectionsPer1_0Server\"=dword:00000010
\"MaxConnectionsPerServer\"=dword:00000010

Det tal der står som dword er det der bestemmer hvor mange filer du kan hente ad gangen. I dette eksempel er det 10 styks.

3. Gem filen og dobbeltklik på den. Tryk \'Ja\' for at tilføje den til registreringsdatabasen.

Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 16:56 #8
Her er den fil du mangler: http://www.friserverplads.dk/aaa/sguide_webtweak.reg

Prøv først at højreklikke på filen og vælg rediger, så kan du se at kimrosgaard er på rette vej.
Avatar billede hotpop Novice
31. maj 2001 - 16:57 #9
kimrosggard> havde ikke set dit svar da jeg ikke opdaterede før jeg lavede mit indlæg... *gg* Sorry.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. juni 2001 - 08:59 #10
takker for points :)