Avatar billede schamakki Nybegynder
23. april 2007 - 15:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Video behandlingssoftware

Er der nogle der kender en hurtigt og stabilt video behandlings Program ?

På forhånd Tak
Schamakki
23. april 2007 - 16:32 #1
... der skal nok komme andre ... men
WindowsMovieMaker [2] som du allerede har (med MS ServicePack2) er en (begynder) mulighed ...
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. april 2007 - 16:38 #2
Pinnacle Studio 10
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2007 - 10:47 #3
Sony Vegas

Ulead Video Studio
Adobe Premiere Elements
Magix Movie Edit
...men Movie Maker er jo gratis og er slet ikke tosset.
Avatar billede squarky Nybegynder
05. maj 2007 - 10:56 #4
iMovie
Final Cut Pro
PiTiVi http://www.pitivi.org
Avatar billede schamakki Nybegynder
17. maj 2007 - 14:32 #5
har windows
Avatar billede squarky Nybegynder
17. maj 2007 - 15:19 #6
Ja det stod der jo ikke noget om i spørgsmålet..

Jeg svarede blot på dette:
> Er der nogle der kender en hurtigt og stabilt video behandlings Program ?

Er det så selvsagt at du kører MS Windows?
Avatar billede schamakki Nybegynder
17. maj 2007 - 15:23 #7
Det er rigtigt men jeg acceptere når jeg har pogrammet på min computer og det køre godt, og Mac pogrammer kan ikke køre på en windows, ik?
Avatar billede squarky Nybegynder
17. maj 2007 - 15:44 #8
Der har du fat i noget. Medmindre du emulere et OSX system kører de ikke og det samme gælder for Linux programmer :)

Er heller ikke ked af det med pointene, ville bare pointere at jeg svarede på dit spørgsmål ;)

Vil så følge op på en tidligere kommentar og sige at Adobe Premiere (http://www.adobe.com/products/premiere/) kører rigtigt godt. Har tidligere brugt det, og kan kun sige det er det bedste og kraftigste videoredigerings værktøj jeg endnu har set til Windows platformen.
Avatar billede schamakki Nybegynder
17. maj 2007 - 16:11 #9
tak...
Det prøver jeg
Avatar billede schamakki Nybegynder
06. juli 2007 - 22:15 #10
Mange Tak for hjælpen :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. juli 2007 - 01:10 #11
Går ud fra du ikke kunne bruge input'ene...