Avatar billede fluii Nybegynder
23. april 2007 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste Client til MSSQL

Jeg bruger SQL Server Management Studio Express til at tilgå vores MSSQL 2005 database, men syntes programmet er noget tungt at arbejde med. Så er Access (som kun virker med MSSQL 2000) meget bedre.

Findes der ikke er bedre program ?

Har også brug for at kunne importere fra Access-filer...
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
23. april 2007 - 14:58 #1
Hvilke funktioner i Access er det som ikke fungere mod SQL Server 2005?
Avatar billede fluii Nybegynder
23. april 2007 - 16:27 #2
Opretning af keys fx. Det kan Access 2003 ikke...
Avatar billede arne_v Ekspert
23. april 2007 - 16:49 #3
Min erfaring er at der ikke er et program som er optimalt til alt.

Saa brug et program til at rette i struktur og et andet program til at rette
i data.

Det kunne vaere Studio og Access, men der er flere alternativer til Studio.
Avatar billede a1a1 Novice
25. april 2007 - 14:41 #4
Hvis du kan få fat i en sql developer edition (eller "størrere"), følger der SQL Server Management Studio (uden express) med, det kan en del mere end express udgaven (bla import / ekport og fulltext indexing)

;o)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2007 - 16:25 #5
Tid at få afsluttet her ?
Avatar billede fluii Nybegynder
23. juni 2008 - 16:05 #6
afslut
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2008 - 16:24 #7
Det var saa ogsaa en maade at afslutte paa !