Avatar billede cobran Praktikant
22. april 2007 - 14:37 Der er 3 kommentarer

Bedste Køber Til AMD 5000+ 2x Windsor

Jeg leder efter det optimale køling til min AMD 5000+ 2x Windsor...

Jeg bruger nu den der fulgte med men vil tro der er noget der er bedre end den.

Min tidligere køler lignede en Moter fra et Jet fly og jeg skulle tage hele bundkortet op for at montere det...
KORT SAGT :) - Det skal ikke være sådan et :D

Mvh. Morten
Avatar billede cobran Praktikant
24. april 2007 - 18:01 #2
hehe tak har set dem alle men nogen koster 50 kr og andre 300 ... den ene må være bedre end den anden :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. april 2007 - 18:30 #3
det er rigtigt. Tænkte bare du måske selv ville vælge mht montering osv. Det bliver dog svært at undgå at skulle skrue en plade bag på mobo, desværre. Personligt har jeg god fidus til Zalman de laver kvali produkter.http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378351