Avatar billede felixcat Nybegynder
22. april 2007 - 11:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Active Server Pages fejl 'ASP 0201'

Hej efter jeg har installeret scriptengine 5.6 får jeg denne fejl på alle mine asp sider lokalt:

Active Server Pages fejl 'ASP 0201'

Ugyldigt standardscriptsprog

Det standardscriptsprog, der er angivet for dette program, er ugyldigt.

Jeg har aldrig set den fejl før. er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede felixcat Nybegynder
22. april 2007 - 18:50 #1
Jeg har lavet en systemgendannelse og det hjalp. Men mystisk
Avatar billede danishmale Nybegynder
23. april 2007 - 09:53 #2
Avatar billede felixcat Nybegynder
23. april 2007 - 12:59 #3
Ja jeg havde været de trin igennem. Men de hjalp ikke - en roll-back hjalp. Man går jo helt i panik