Avatar billede larscl Nybegynder
22. april 2007 - 11:01 Der er 4 kommentarer

Konvertering fra MOV

Hej.
Mit digitalkamera optager fine videoer i MOV.
Findes der et GRATIS program som kan konvertere MOV til et format som jeg kan redigere i windows movie maker?? uden at efterlade en irriterende tekst hen over den konverterede filmstump?
22. april 2007 - 11:17 #1
... følger der noget passende Software med dit digitalkamera ?
Avatar billede larscl Nybegynder
22. april 2007 - 11:21 #2
nej, intet som kan konvertere
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. april 2007 - 10:54 #3
Du kan konvertere gratis fra .MOV til mange andre video-formater med denne gratis online-service --->
http://www.zamzar.com/

Der er vist flere... Jeg har selv prøvet Zamzar og én mere som jeg ikke kan huske, hvad hedder...
Google evt "online konvertering", "online video conversion" osv.
Avatar billede fuglen1 Novice
28. april 2007 - 23:05 #4
larscl:Winavi kan konvertere mov filer
men jeg mener også super kan gøre det.

Sepur er en gratis multi konverter.
Fandt en guide her med Rad video tools http://www.videohelp.com/mov2avi