Avatar billede frets Nybegynder
21. april 2007 - 20:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan kun logge på som gæst over netværk

Jeg har en bærbar som jeg gerne vil tilgå, men når jeg forsøger at oprette forbindelse kan jeg ikke vælge brugernavn.
Brugernavnet er allerede valgt som LAPTOP\Gæst og det er fadet ud. Min gæstekonto er deaktiveret, så jeg vil gerne selv kunne vælge hvem jeg vil logge på som.
Avatar billede cmoz Praktikant
21. april 2007 - 21:37 #1
Hvis det Windows XP Pro, skal du slå Simple File Sharing fra i Folder Options/Mappeindstillinger.

Folder Options er i Kontrolpanel eller kan åbnes i Windows Explorer mappe.

Hvis det er Home edition, skal du bruge gæstekontoen, da Home kun kører med Simple File Sharing. (kan deaktiveres mens i safe mode, men det er irrelevant )
Avatar billede frets Nybegynder
21. april 2007 - 22:01 #2
Det er en pro. Jeg slog simpel fildeling fra, så virkede det.
Tak.