Avatar billede chap2005 Nybegynder
21. april 2007 - 18:38 Der er 8 kommentarer

min skærm slukker eller går i blå skærm

hej her de sidste 2 månder er min skærm begyndt og slukke eller gå i blå skærm den skriver noget med NV4_DISP.DLL eller en fejlkode Stop: 0x0000008E og jeg har søgt på google. og set på alle de sider der er der kan ikk rigtig få det til og virke den bliver ved. kan i hjælpe :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2007 - 19:13 #1
NV4_DISP.DLL er en fil der hører til dit grafikkort.
Det tyder på at du bruger en driverversion din pc ikke er så vild med.
Opdater til en WHQL certificeret driver, så skulle dit problem gerne være løst.

www.nvidia.com/driver
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2007 - 19:13 #2
Avatar billede chap2005 Nybegynder
21. april 2007 - 21:07 #3
kan du ikk linke helt til hvor jeg kan trykke download kan ikkf inde ud at at finde den har et Nvidia 6200 :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2007 - 21:16 #4
vælg i denne rækkefølge:
Graphics driver -> Geforce 6 series -> Vælg dit styresystem (håber du kører XP...)
Her er direkte link til nyeste WHQL certificerede driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html
Avatar billede chap2005 Nybegynder
21. april 2007 - 21:27 #5
det er også den jeg køre med ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2007 - 22:15 #6
Så prøv en ældre version:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.36.html
Eller http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.31.html

Husk at afinstallere nuveærende driver og genstarte før du installerer en anden driver.
Avatar billede chap2005 Nybegynder
21. april 2007 - 22:44 #7
det ptøver jeg lige :)
Avatar billede chap2005 Nybegynder
21. april 2007 - 23:12 #8
nu har jeg prøvet det og dem bliver ved jeg har prøvet med et andet grafikkort anden skærm og driver formateret og den bliver ved hvad kan jeg gøre nu ?