Avatar billede thomzen Nybegynder
31. maj 2001 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinOnCd fryser?

Jeg kører med den nyeste version af WinOnCD, og så har jeg en Plextor 16/10/40a
Når jeg sætter computeren til at brænde en cd, så fryser den sommetider totalt i ca 2 minutter, inden den begynder at brænde..

Noget der er kendt af flere, eller er jeg den eneste som har det problem? :o(
Avatar billede yatty Nybegynder
31. maj 2001 - 12:16 #1
Jeg har haft samme problem før.
Nu har jeg skiftet program og jeg
bruger nu Adaptec Easy cd creator
Det har ikke frosset overhovedet
Og cd\'erne virker helt perfekt
Der er noget i vejen med Winoncd
Skift program!

MVH

Yatty
Avatar billede thomzen Nybegynder
31. maj 2001 - 12:20 #2
Prøver lige at kværne et par skiver, før jeg giver points.. :)
Avatar billede sandman2 Nybegynder
31. maj 2001 - 12:21 #3
Jeg kører også WinOnCD med en SONY Brænder men ingen problemer med forfrysninger..:-). Dog tænker computeren rigeligt længe når jeg brænder en video CD.
Er WinOnCD med orginalt med en Plextor brænder?
Ellers installere det orginale der følger med brænderen.
/Sandman2
Avatar billede thomzen Nybegynder
31. maj 2001 - 13:04 #4
Narjz.. Det virker nu.. :o)

..Tarker!