Avatar billede suzyam Nybegynder
20. april 2007 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystisk besked lige før windows xp lukker ned

Når jeg lukker min Pc på normal vis dukker der periodisk ( men for det meste ) en mystisk meddelse op , der lyder som følger: Drevet er ikke klar. Døren til dervet er muligvis åben. Undersøg om der er en diskette i drev A:"
Jeg har ikke noget diskettedrev og ingen andre drev A. der er heller ikke registreret noget i bios under A. I de fleste tilfælde forsætter nedlukningen, men i nogle tilfælde skal jeg trykke på knappen "annulerer" for at fuldende nedlukningen.
Er der nogen der kan hjælpe mig af med denne mærkelige konflikt ?
Avatar billede tabiker Nybegynder
20. april 2007 - 22:10 #1
Hej zuzyam,ka det ha noget at gøre med dit antiviruspgr,der undersøger dine drev inkl. et evt.A drev (diskette)under lockdown,mit antivirprg (avast) kan indstilles til at undersøge div. drev filer og andre ting under lockdown,det er et forsøg værd at kigge efter.  Keep on Riding Bro´s and Sis´s.  Mvh.  Biker.
20. april 2007 - 22:36 #2
... det samme gør NAV (Norton Antivirus) i standard opsætningen; jeg står dog lige ovenstående detalje fra ...
20. april 2007 - 22:37 #3
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede suzyam Nybegynder
21. april 2007 - 08:25 #4
Thx tabiker, gåden er løst. Havde n,lig lige install Eset avir, og den checker s'følig alt hvis ikke den har fået anden besked.
Lad os håbe på en god bike sæson, har lige købt en ny Gixxer 1000, så den skal ud at kører med mig :) Take care. Mvh. suzyam