Avatar billede dtc Nybegynder
20. april 2007 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CMS system - med mulighed for egne designs

Hvor kan man købe et CMS system - som er brugervenligt - og hvor man har mulighed for at lægge egne designs på?

Jeg har flere hjemmesider - hvor jeg gerne vil bruge det sammen admin system bagved - til at oprette og vedligeholde indholdet!

Det primære krav er at man skal kunne oprette menuer, vedligeholde indholdssider via et WYSIWYG med mulighed for at indsætte billeder mv. på en NEM og brugervenlig måde!

Kan det andet er det fedt - men det er primært dette det skal kunne! Bare man har mulighed for at koble evt. egne udviklede moduler til!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. april 2007 - 14:07 #1
msn: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. april 2007 - 14:13 #2
Du behøver såmænd ikke købe det, Joomla kan alt det du gerne vil for 0,- kr.

www.joomla.org        og besøg det danske Joomla forum for spørgsmål og for at komme hurtigt igang  www.forum.joomla.org

mvh
mads
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
20. april 2007 - 23:13 #3
http://sydjyskweb.dk/default.aspx?pageId=15

Hvis du har flere hjemmesider, kan du jo smide en mail, med hvor mange det drejer sig om.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2007 - 00:55 #5
Er Joomla ikke PHP...
Det ser da ud til at han søger et ASP! ;)

TDS
Avatar billede dtc Nybegynder
23. april 2007 - 09:39 #6
Jo netop...det er et ASP system jeg søger!
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
23. april 2007 - 18:08 #7
Det jeg har er ASP.net og XML, ikke noget med DB, endnu... men det er under udvikling.
Avatar billede dtc Nybegynder
24. april 2007 - 08:25 #8
Jeg laver en del hjemmesider for forskellige - det jeg er god til - er at lave designs og få siden til at se godt ud! Jeg plejer at kunne stykke de forskellige sider sammen af forskellige moduler alt efter behov - men det som altid går igen på alle sider er den daglige administration - oprette nyt menupunkt, oprette ny side og redigere denne mv.

Og det er her jeg mangler noget smart! Eks. jeg laver grunddesign af siden og kan via SSI lægge menu + tekst mv. på! Kunden skal herefter have et nemt adm. modul til vedligeholdelse!

Giver det mening?
Avatar billede dtc Nybegynder
24. april 2007 - 11:29 #9
hmmmm....lukker igen