Avatar billede mitzie Nybegynder
20. april 2007 - 11:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside

Hej EKSPERTER

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min nye hjemmeside www.mitzieloland.dk

Hvad syntes i om designet o.s.v.

Venlig hilsen
Mitzie
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2007 - 12:25 #1
Enkel og overskuelig.

Flotte billeder!
Avatar billede mitzie Nybegynder
20. april 2007 - 12:38 #2
Tak john.
Avatar billede lajlev Nybegynder
20. april 2007 - 17:39 #3
Flot design, mangler dog indhold, men det kommer vel nok.
Avatar billede mavani Nybegynder
20. april 2007 - 17:56 #4
Siden mangler sku ikke indhold, det er billederne der er indholdet. Super lækkert design, virkeligt. Rigtig enkel og ligetil.
Avatar billede lajlev Nybegynder
20. april 2007 - 19:58 #5
Nå nå godt ord igen.
Avatar billede debian_ Nybegynder
20. april 2007 - 21:35 #6
flot, nem at læse, mørke men dejlige farver, flot simpel design
og bonus.. ISBJØRNE woohoo :)

du må meget gerne maile mig nogle billeder af de isjørne hvis du har lyst ;)

debian_
Avatar billede groop Nybegynder
21. april 2007 - 00:22 #7
Fin hjemmeside. De friske farver i billederne står i god kontrast til den mørke baggrund. Et klart plus, da siden ellers ville blive lidt kedelig. Der burde står copyright rundt omkring på siden og ikke kun under info.
Din gæstebogsform er ikke helt aligned (Jeg tænker på navne textbox og indholds textbox). Under info virker "kontakt mig - klik her" ikke.
Jeg blev lidt urolig fordi jeg i starten ikke umiddelbart kunne finde "Home"-linket.
Den orangefarve du benytter til dine links kunne efter min mening godt tåle, at blive lysere eller kraftigere i farven. Den du bruger nu virker lidt mat.
Hvilket kamera benytter du og har du frisket nogle af billeder op med photoshop?
Held og lykke med de kommende designs.
Avatar billede si. Nybegynder
21. april 2007 - 23:09 #8
Flot design, men duer ikke ved den opløsning jeg kører med.
Ved 800x600 kan man ikke se menuen forneden, og der er ikke mulighed for at scrolle.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2007 - 23:17 #9
Nu er der ufatteligt lidt der kører med 800*600 idag, så siden er ok som den er.
Bare lige min mening :)