Avatar billede hafus Praktikant
20. april 2007 - 10:52 Der er 1 løsning

Hjælp til indkøb af Ekstern tv-tuner til VGA

Hej Eksperter.

Jeg har en Panasonic 50" plasma, uden tuner jeg har haft koblet til en medie pc. Nu vil jeg gerne have den koblet direkte til en ekstern tv tuner, men synes ikke det er nemt at finde noget der passer til mine ønsker.

Mine krav er DVB-t tuner, hurtigt tekst tv, VGA udgang, og fono indgang til Playstation m.m.

Findes den slags?

Med venlig hilsen

Rasmus
Avatar billede hafus Praktikant
13. februar 2014 - 22:59 #1
Skrinlagt