Avatar billede misel Nybegynder
19. april 2007 - 22:05 Der er 4 kommentarer

Nyt navn til stort forum, hjælp please!

Jeg driver sammen med en anden det engelsk talende forum www.iflimits.com som er et større ressource forum med 97.000 medlemmer fra hele verden. Vi tilbyder gratis "skins" til forums og gratis grafik som bannere, knapper og lign. til forums.

Vi står i en større reorganisering af forummet og skal have et nyt navn inden kort tid, og vi kan simpelthen ikke komme på et godt navn. Det skal enten være et lidt "smart" navn som er kort og fængende alla "skype" f. eks, eller også skal det være et navn som siger noget om hvad vi tilbyder, nemlig: free forum skins and graphics.

Alle forslag modtages med stor kyshånd og til den som finder på det navn vi beslutter at bruge er der 200 point. Navnet skal dog være frit som domænenavn med .com.

Hvis du har brug for mere information så spørg endelig eller kig ind på www.iflimits.com og få lidt inspiration.

Med venlig hilsen
Jean-Michel
Avatar billede Jman Praktikant
19. april 2007 - 22:23 #1
øøhm ..

Our members have made a total of 97,471 posts
We have 19,099 registered members

Det passer da vist ikke med dine beskrevede 97.000 medlemmer ;)
(undskyld spam)
Avatar billede misel Nybegynder
19. april 2007 - 22:35 #2
Hi Hi godt set.

Jeg har selvfølgelig byttet om på tallene, tak skal du ha'.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
08. april 2008 - 13:43 #3
grafix?

det er dt eneste jeg kan komme op med...
Avatar billede jesper-nissen Nybegynder
11. januar 2009 - 19:58 #4
Hvad med Grafio