Avatar billede e30 Nybegynder
19. april 2007 - 20:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lageringsmappe - kan ikke få vist gemte mapper og mails?

Jeg har formateret harddisken og har selvfølgelig inden gemt lageringsmappen i min Outlook express.

Jeg har så efter formattering rettet lageringsmappe til igen i OE - den skriver at jeg skal lukke og genstarte OE for at lager ændres. Det gjorde jeg så(efterhånden flere gange + genstart af win) men jeg får hverken mails eller mapper vist fra det nye lager.

Hvad går der galt - jeg har gjort det mange gange før uden problemer""??
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 21:04 #1
Avatar billede e30 Nybegynder
19. april 2007 - 21:14 #2
kan ikke bruges - er der andre gode forslag???
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 21:30 #3
hvorfor kan det ikke det ? hvor går det galt ? (og jo det er måden man gør det på, og den virker)
Avatar billede richardjensen Seniormester
21. april 2007 - 16:14 #4
Du har rettet lagringsmappen til, har den samme navn, som er angivet i OE ? - ellers søger OE jo ikke i rette mappe.
Der findes -frit tilgængeligt på nettet- et program 'total commander', som virkelig kan meget, hvis man bruger det rigtigt. Du kan faktisk tage nogle mails - eller hele mappen- og flytte/kopiere til ønsket mappe. ( som udvidet Norton commander ! )
Hvis du ikke er fortrolig med brugen, er kopiering at foretrække, da 'kilden' bevares'
V.h. Richard
Avatar billede richardjensen Seniormester
21. april 2007 - 16:45 #5
<den skriver at jeg skal lukke og genstarte OE for at lager ændres. Det gjorde jeg så(efterhånden flere gange + genstart af win) men jeg får hverken mails eller mapper vist fra det nye lager.>
Du kan gå ind i Funktioner/Indstillinger/Vedligeholdelse/lagringsmappe, og se/ændre navnet på lagringsmappen, men som du skriver, en ændring træder først i funktion efter OE-genstart.
V.h, Richard
Avatar billede e30 Nybegynder
22. april 2007 - 19:42 #6
jeg importerede dataene, da OE simpelthen ikke ville vise lageret.
Avatar billede richardjensen Seniormester
22. april 2007 - 21:35 #7
Problemet løst - 'alle glade' !
V.h. Richard