Avatar billede agersten Nybegynder
19. april 2007 - 16:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde fejlen i min html (uønsket scroll)

Hvis man ser på min hjemmeside www.julie-agersten.dk og klikker på fx Biography, vil der stå i bunden "copyright Julie Agersten..." og ikke være en scrollbar i højre side. men trykker man på "references" skal man pludselig scrolle ned for at se "copyright..."
Problemet ligger på Links, portfolio, showgalleries, references (inkl undersiden webpages) og copyright.
Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen i koden eller forskellen på de ovenstående siders kode i forhold til de andre sider, som virker fint.

For at se mit problem, skal man se siden i 1280 x 768 og IE 6.

På forhånd tak for hjælpen!!
Avatar billede roenving Novice
19. april 2007 - 17:06 #1
Det kunne godt gøre forskellen at main-diven er inde i den omkransende tabel på references-siden:

</head><body>
<table style="height:100%;width:100%;"><tbody><tr><td>
<div id="main2">

-- mens den er udenom på startsiden:

</head><body>
<div id="main1">
<table style="height:100%;width:100%;"><tbody><tr><td>
Avatar billede agersten Nybegynder
19. april 2007 - 17:30 #2
men hvis du ser på fx Biography, har den side ikke problemet, og den er magen til References... For troede nemlig også problemet lå dér.
Avatar billede roenving Novice
19. april 2007 - 17:33 #3
-- netop Biography og forsiden er da ens på det punkt ?-)
Avatar billede agersten Nybegynder
19. april 2007 - 17:37 #4
he he på min computer har jeg byttet om på dem, men du har ret, på nettet er de forskellige! tak det var lige dér, problemet var alligevel... og det regnede jeg jo også med - tjekkede bare ikke min kode online, og har åbenbart ændret den på computeren...
Du kommer bare med et svar! tak for det ;)
Avatar billede roenving Novice
19. april 2007 - 17:41 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
19. april 2007 - 17:52 #6
-- og tak for point ;~}