Avatar billede dinoman Nybegynder
31. maj 2001 - 09:39 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker min brænder ikke??

Jeg har problemer med min brænder Plextor 16x IDE. Den fryser bare i WinOnCD.

Det er 2 uger siden jeg købte den, dog vil den stadigvæk ikke.
Avatar billede oskar Nybegynder
31. maj 2001 - 09:40 #1
Opdater din bus master driver.
Avatar billede makse Nybegynder
31. maj 2001 - 09:41 #2
Eller slå DMA til/fra i Systemegenskaber.
Avatar billede palomino Nybegynder
31. maj 2001 - 09:42 #3
Jeg har selv samme problem, kontakt mig på bhg@c.dk, så kan vi løse det sammen!!

Men husk nu pointene!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 09:44 #4
hvis i løser det sammen, skal det foregå her så vi alle kan følge med.
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 09:45 #5
Prøv nye drivere til chipsettet. Kunne godt lyde som om dette ville hjælpe! Hjælper det heller ikke så prøv på en eller anden måde at skaffe dig et andet brænderprogram. Ved godt det er WinOnCD som følger med din brænder, men prøv alligevel.
Avatar billede skwat Praktikant
31. maj 2001 - 09:45 #6
fordi den er i stykker
Avatar billede yatty Nybegynder
31. maj 2001 - 09:46 #7
Jeg havde den samme problem...
Der er noget galt med programmet
Prøv at bruge Adaptec Easy CD Creator
Det er nemt at bruge og det virker hver gang
Jeg ved ikke hvor du kan få fat i det henne
Men hvis du kender Warez kan du download det, men til gengæld er det også ulovligt. Du kan også bare købe det. Jeg håber det løser problemet

MVH

Yatty
Avatar billede dinoman Nybegynder
31. maj 2001 - 09:47 #8
Ahh fuck, kom til at trykke på accepter istedet for avanceret. Nu må vi se hvad palomino kan præstere.
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 09:47 #9
Hvis det er VIA chipset du har på dit motherboard kan du hente drivere her: http://www.via.com.tw/jsp/en/dr/driver.jsp

Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 09:49 #10
yatty. Lad være med at skrive det samme som mig. Er du ude på at score \"billige\" points?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 09:50 #11
ellers må palomino oprette et nyt spørgsmål så du kan få dine point tilbage hvilket jeg vil anbefale ham at gøre hvis ikke i begge vil anklages for point-fuskeri!
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 09:50 #12
palomino >> Lav et spm hvor du giver dinoman pointsene tilbage.

Dinoman >> Når du får et acceptabelt svar kan du bare lave et nyt spm hvor du giver points ud.
Avatar billede palomino Nybegynder
31. maj 2001 - 09:54 #13
Øhh, tusind tak dinoman! Ja, men så må jeg jo hellere komme med noget brugbart.

Svarene og kommentarene fra osker, makse, zycho, yatty er alle meget gode potientielle fejlkilder, men ingen af overstående virkede for mig.

Ved du hvad, dette spørgsmål er i realiteten afsluttet: skriv til mig på bhg@c.dk!!

Min brænder er 4 uger gammel, jeg bytter den hvis vi ikke får den til at virke - og det samme burde du gøre.

Igen tusind tak for pointene! Også selvom jeg endnu ikke har fortjent dem!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 09:57 #14
palomino>>ja, du har ikke fortjent dem (endnu) så opret et nyt spørgsmål hvor du giver dinoman hans point igen.
Avatar billede zycho Nybegynder
31. maj 2001 - 10:00 #15
palomino >> Som Kimrosgaard siger, giv ham poinsene tilbage. DU kan ________IKKE________ få points på forhånd!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 10:05 #16
palomino> føj for en shark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. maj 2001 - 11:25 #17
dinoman >> Smid et svar her: www.eksperten.dk/spm/77430