Avatar billede aikido Nybegynder
18. april 2007 - 20:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne bogstaver

Hey!

Har en ven, der har fået trykket på en eller anden tast på hans bærbare, så han i Outlook ikke længere kan skrive æ,ø,å osv., der kommer bare nogle tegn.
Der er ingen problemer i Word, Excel og andre programmer.
Nogle forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2007 - 20:28 #1
Tjek Fn knappen og Numlock
Avatar billede holbak Nybegynder
18. april 2007 - 20:34 #2
Han har sikkert kommet til at ændre tegnsætningen til engelsk. Jeg kan desværre ikke huske genvejen til det, men det kan ændres tilbage til dansk enten i processlinjen eller i kontrolpanelet
Avatar billede aikido Nybegynder
28. oktober 2007 - 22:13 #3
Lukker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2007 - 20:15 #4
Løsningen var????
Avatar billede aikido Nybegynder
29. oktober 2007 - 21:15 #5
Ingen af ovenstående forslag. Endte med, at geninstallere Outlook og så virkede det igen. Mærkeligt!
Glemte, at lukke dengang. Sorry!