Avatar billede rossoneris Nybegynder
18. april 2007 - 16:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox hakker ved afspilning

Jeg købte for noget tid siden en xbox - ikke for at spille, men primært for at den kan fungerer som media center, hvilket også har fungeret.

Nu har jeg dog senest fundet ud af, at når jeg vil se en af mine købte dvd´s hakker den ca. hver 3-5 sekund - altså billedet står lige stille i en brøkdel af et sekund

Jeg har prøvet flere forskellige dvd´er jeg har, men alle hakker. Er det noget der skal indstilles i afspilningen, da jeg da ved man kan se dvd på xbox
Avatar billede r2k Nybegynder
18. maj 2007 - 21:55 #1
Normalt skal der jo sådan et dvd-kit til før man kan se dvd på sin Xbox?

Eller skal den være chippet, er den det, kan det være man kan afløse problemet med en opdatering
Avatar billede rossoneris Nybegynder
24. maj 2007 - 09:46 #2
Den har netop fået chip i, så det bør jo virke.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
28. januar 2008 - 10:52 #3
Solgt xbox