Avatar billede emilfs Nybegynder
18. april 2007 - 15:04 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Find et program!

Hej alle eksperter!
Jeg er i gang med at lave et computerspil, og skal have et billede scannet ind. Desværre har jeg tegnet billedet i en lidt forket vinkel, så det let kunne komme til at se dumt ud i spillet!
Det jeg skal have gjort er, at jeg min tegning skal drejes ind i billedet.

Hvilke programmer skal jeg bruge? (Vil ikke bruge penge)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. april 2007 - 15:22 #1
Gimp kan lave den slags. Se gimp.org hvor det kan downloades til både windows og linux
Avatar billede nva Praktikant
18. april 2007 - 15:23 #2
Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået det rigtigt, men hvad med IrfanView eller PhotoFiltre. http://www.irfanview.com/ eller http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. april 2007 - 18:45 #3
Alle de nævnte burde kunne gøre det. PhotoFiltre eller IrfanView er dog nok nemmest, hvis man ikke er billedredigeringsekspert.
Avatar billede nva Praktikant
19. april 2007 - 18:24 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede emilfs Nybegynder
19. april 2007 - 19:49 #5
Tusind tak for svarene!
Avatar billede nva Praktikant
21. april 2007 - 18:03 #6
Hvis du kunne bruge nogen af svarene bør du acceptere det/dem du kunne bruge.
Avatar billede emilfs Nybegynder
21. april 2007 - 21:35 #7
Jeg HAr accepteret mange gange!
22. april 2007 - 00:08 #8
(Accepteret HVEM ? - du har nok ikke fortalt/makeret/klikket af HVEM ?)
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede emilfs Nybegynder
22. april 2007 - 19:15 #9
Åh.. Jeg er ny, så.
Det må i undskylde
Avatar billede emilfs Nybegynder
22. april 2007 - 19:16 #10
Hvis i har fået jeres point, er i så ikke venlige at skrive?
22. april 2007 - 20:11 #11
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere bruger i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg." ...
Avatar billede emilfs Nybegynder
23. april 2007 - 07:37 #12
Ja ja. I know
Avatar billede nva Praktikant
24. april 2007 - 07:45 #13
Til orinetering, så er ingen svar er accepteret endnu.
Avatar billede emilfs Nybegynder
24. april 2007 - 08:04 #14
Nu skulle det være gjort!
24. april 2007 - 08:38 #15
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere bruger i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg." ...

At "makere" en bruger eller brugerene er ved at klikke én gang med musen på brugerens navn [bufferzone]+[nva] i boxen her til venstre så feltet/navnet bliver farvet, og derefter [Accepter] feltet...

(Hvor svært ka' det være?)
Avatar billede emilfs Nybegynder
24. april 2007 - 19:04 #16
Såå nu er det gjort.

Tag lige og fald ned (for ******).
Jeg er ny, og jeg troede i mente navnet, som er skrevet ud for kommentaren.
Avatar billede nva Praktikant
25. april 2007 - 07:47 #17
Takker ;)
Avatar billede emilfs Nybegynder
28. april 2007 - 12:08 #18
så lidt. heh