Avatar billede sherringham Nybegynder
18. april 2007 - 09:04 Der er 12 kommentarer

MIt Asus DVD drev åbner hele tiden

Jeg har et mærkeligt problem..

Rodede med en installation af det nye Nero 7.9 og efter er min Asus DVD brænder 1604P begyndt at åbne af sig selv.
Lige meget hvormange gang jeg lukker skuffen går der få sek. og så åbner den igen..
Har den nyeste firmware 1.18 til denne.
Har kigget en masse steder i nero programmet og i windows settings men lige meget hjælper det.
Har også forsøgt en system restore fra før jeg begyndte at rode med det der brænder program..
Intet hjælper.. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. april 2007 - 09:23 #1
prøv at fjern drevet i enhedshåndtering, og genstart.
Avatar billede sherringham Nybegynder
18. april 2007 - 14:37 #2
Tak . men det har jeg prøvet
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. april 2007 - 15:19 #3
så prøv at afinstallere programmet.?
18. april 2007 - 16:53 #4
... lige en 'dum' detalje... gør den det også UDEN at aktivere Nero programmet ?
Avatar billede sherringham Nybegynder
18. april 2007 - 18:07 #5
Tja ,de ovennævnte ting er også prøvet. Og ja den åbner også helt ude i selve opstarten af pcen , alstå i nærmest BIOS loadet..
18. april 2007 - 18:37 #6
... kunne man forestille sig en HARDWARE fejl ...
Er det med eller uden CD i drevet ?
Avatar billede sherringham Nybegynder
18. april 2007 - 20:05 #7
Tja det er jo lige det dr er pointen.. ER det drevet- Bundkortet ??
Det sker både med og uden cd i skuffen...
18. april 2007 - 20:10 #8
... sjældent bundkortet ...
Hvis du ka' afmontér fladkablet til DVDbrænderen og SÅ tænde dyret ???
Avatar billede sherringham Nybegynder
21. april 2007 - 21:53 #9
Tja har forsøgt alt muligt nu,, Fandt nu et gammelt CD rw drev som jeg satte i ved samme ide og med samme kabel. det spinder bare. Konsekvensen er nu at jeg lige har bestilt et nyt DVD RW drev..

Men tak for forsøget med hjælpen..

Pointsene kommer ikke i brug da det nok er en hardwarefejl . Og det havde jeg også på fornemmeren da jeg startede indlæget.
Avatar billede sherringham Nybegynder
21. april 2007 - 21:55 #10
Lukker tråden
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. april 2007 - 15:38 #11
marker dit eget navn, og tryk accepter, for at lukke tråden..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:58 #12
prøv igen..O)