Avatar billede steel-shark Nybegynder
31. maj 2001 - 08:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

geforce2 MX

jeg her problemer med midt geforce2 Mx
jeg kan ikke spille counter-strike de_dust når den er sat til openGl men med direx3D kan jeg
med software kan jeg se midt spraylogo meed de før nævnte ikke men jeg kan høre det !!
kan nogen hjælpe?
Avatar billede yatty Nybegynder
31. maj 2001 - 08:22 #1
Har du directx8??
De tidligere versioner understøtter ikke den nye T&L funktion. Du kan downloade det på:

http://www.microsoft.com/directx/homeuser/downloads/default.asp

Det skulle gerne klare problemet hvis det ikke gør så download den nye geforce 2 patch. Jeg ved ikke hvor du kan download det henne. Men prøv at kigge på :

http://download.cnet.com/

Der kan man finde alt mulige downloads så du sikkert kan finde patchen.

M.V.H

Yatty
Avatar billede lauer Nybegynder
31. maj 2001 - 08:22 #2
Hmm, har du prøvet at opdatere dine driver til grafikkortet.
Jeg har det samme kort, og vil mig virker det.

Hvad er det helt korrekt at der sker når du prøver at spille dust ?
Avatar billede steel-shark Nybegynder
31. maj 2001 - 08:56 #3
den skriver kun
[
i consonelen og så stopper den
jeg må trykke på Esc for at komme tilbage!!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. maj 2001 - 08:58 #4
Download wickedGL på http://www.wicked3d.com

Så skulle det komme op og køre! :) Havde selv det samme problem!

/JB
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. maj 2001 - 09:09 #5
Det er bare et spørgsmål om at få fat i de rigtige driver... Geforce kan SAGTEN klare CS..
nye driver er svaret...
Avatar billede darkk24 Nybegynder
31. maj 2001 - 09:13 #6
prøv evt at kikke efter driver på www.tweakup.dk eller www.detonate.com
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. maj 2001 - 09:38 #7
darkk24: Hvis den fryser, skal han tweake den ned til 2 x agp, ikke op! :)

Prøv også at opdatere chipsettet på dit bundkort! Hvis det f.eks er et VIA chipset, skal du have den nyeste AGP opdateringer.

/JB
Avatar billede steel-shark Nybegynder
31. maj 2001 - 09:44 #8
jeg køre en opløsning 1024*768
og den køre flydene så jeg tror ikke det er hastighed der er problemet!!
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
31. maj 2001 - 10:08 #9
har du prøvet at køre de opdateringer til dit BK..det er vigtigt!

/JB
Avatar billede darkk24 Nybegynder
31. maj 2001 - 10:19 #10
man kan hente detonator drivere på www.tweakup.dk . der ligger også nye via 4-1 drivere.. prøv evt. også at opdatere til nyeste directx 8.0a hedder den
Avatar billede knygaard Nybegynder
31. maj 2001 - 14:49 #11
Det betyder altså ikke noget om han har DX8.0 eller DX7.0. Half-Life: Counter-Strike understøtter det aligevel ikke!
Avatar billede snowmoad Nybegynder
31. maj 2001 - 16:40 #12
yes yews
Avatar billede darkk24 Nybegynder
01. juni 2001 - 08:37 #13
ok. måske er det ik driver problem. prøv at afinstaller  og installer counter-strike igen.. det er vel en counter-strike?? eller er det en half-life cd?    men installer fuld installation og husk at hente den nyeste patch + mappack på enten www.counter-strike.net eller www.counter-strike.dk    husk at patch til half-life og patch til counter-strike er forskellige. taG den rigtige! og prøv at installer detonate driver 6.88 og indstil hl/cs til opengl og helst 640 eller 800 opløsning. så kan man skyde og løbe hurtigere end dem der kører 1024 :)
Avatar billede jaqalou Nybegynder
01. juni 2001 - 08:46 #14
hvis jeg husker korrekt kan Wicked3d kun bruges til voodoo er det ikke rigtig eller kan man også få det til geForce

jaqalou
Avatar billede f_rollo Nybegynder
06. juni 2001 - 11:03 #15
Det kunne evt. være filerne til banen der er beskadiget. Kopier banernes fra en kammerats computer og se om det ikke virker.
Banerne ligger i mappen MAPS, inde under Counter-Strike. Der ligger også en i half-life mappen - Det er _ikke_ den.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
06. juni 2001 - 13:00 #16
jeg gik id og satte grafikken til software og startede en bane og lavede så et pray logo
derefter satte jeg grafikke til bage og nu køre det udsn problemer det med spary logoer!!!
ellers tak for opbakningen!:-)