Avatar billede snoooze Nybegynder
17. april 2007 - 22:27 Der er 1 kommentar

Hjælp til valg af Lydkort

Har et mindre problem, mit unboard lydkort er stået af skal jeg nu bruge et nyt lydkort, men jeg har et problem jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter. Jeg skal ikke bruge kortet til gaming, men bare til ganske alm musik.
Jeg ved ikke om bass/diskant og den slags har noget at sige på selve lydkortet, men der må gerne være lidt knald på, gider ikke at det knaser bare man skruer det mindste op.
Håber på et par link der kan hjælpe mig med køb af nyt lydkort.
Pris ca 100-250 kr

Jeg hverken Surround, tilsluttet forstærker eller noget, bruger et Headsæt der hedder Seenheiser HD 555 http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hovedtelefon/SENNHEISER_HD_555_hovedtelefon_.htm
Avatar billede snoooze Nybegynder
17. april 2007 - 22:32 #1
Men hvis det er nødvendigt at få op til 4-500 kr i prisen må jeg gøre det.